Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Gå upp tidigt på en lördag är jag inget fan av

Kategori: Allmänt

Inte alls.
 

I morgon ska min något yngre broder konfirmera sig.
Vilket betyder att jag måste sitta i kyrkan en längre stund. *suck.
VIlket betyder att jag måste ha klädning på mig. *suck
VIlket betyder att jag måste gå upp senast nio i morgon. OCH DÄÄÄÄR FÖRSTÖRDES MIN HELG.
 
Jaja, jag kommer få äta tårta och godis i morgon så det löser sig.
 
Meeeeeeeen. Jag har ett problem.
Jag gör inte såhär så ofta, men jag känner att jag måste.
VIlken klädning ska jag ha på mig?
 
Köpte den här på Hot Topic (som för övrigt är typ världen bästa affär) i USA för två år sedan och har använt den ca en gång
Denna?
Eller denna?
 

Can't decide people. Ya need to help me jao muthafukha.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: