Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Metalsvenskan 2013

Kategori: Allmänt

Förstafestivalen so jag någonsin var på...
 
... Och det var en riktig jävla skitfestival. Alla band förutom Vomitory (det enda band som vi kom dit för) var helkassa. Anledningen till att vi åkte var för att Vomitory ska lägga ned i år och det här var den närmaste spelningen.
 
Men förutom den kassa musiken så har jag upplevt en hel del annat. 
 
1. Jag hade aldrig sätt två personer kyssa vrandra in-public på äckligt sätt. Det taffsade inte påvarandra eller något, de gjorde det bara på ett äckligt sätt. Nathalie sade att det hade varit kul att gå dit och spy på dem.
2. Jag hade aldrig tidigare sätt någon taffsa så brutalt på någon in public. Och om man lägger hande på den andres rumpa, men när man gräver ned/in hand mellan benen på henne bakifrån så blir det lite för intence. Och skitvidrigt.
3. Jag hade aldrig tidigare sett en långhårig och skäggig man i en lång och blommig klänning + en gubbkeps +plus ett par glasögon med galet breda bågar som var knallröda.
4. Jag hade aldrig ätit en hårdrockskorv tidigare.
5. Jag har aldrig köpt en flaska vatten för 30 spän tidigare. det gör jag däremot hälst inte om.
6. Jag hade aldrig sätt någon filma något med ett PSP vita förut.
 
Idag har jag alltså upplevt 6 stycken nya saker och allt detta på en halv dag av en festival. Det blir intresant hur det blir på Getaway i sommar som är tre dagar. Eller så var det två. 
 
och så köpte jag merch också!
 
 
Och så fick jag ett inträdesband också.
 
 
Det har varit en trevlig lördag.
 
अलविदा!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: