Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Pingu gav mig mardrömmar

Kategori: Allmänt

Missförstå mig inte, jag var(är) ett stort fan av Pingu.
 

Men det var ett avsnitt som gav mig en mardröm. en mardröm som jag faktiskt hade förträngt tills jag sog den här gifjäveln.
 
Definitionen av skräck i mina yngre dagar.
 
Jag var tvungen att söka upp det här avsnittet vara för att, även fast jag inte blev rääd nu så rös jag längs med hela ryggraden. Om ni vill se hela avsnittet, det är bara i fem minuter så kan ni klicka på gifen.
Om ni själva inte blev tagna va detta som små så kommer ni nog inte förstå hur man kunde tycka det här var läskigt, men jag kan lova er, det var fruktansvärt.
 
Jag kommer även ihåg drömmen som jag hade om detta. Jag vaknade i drömmen av att min säng gick iväg och alla andra möbler i hela huset sprang omkring. En utav de värsta drömmar jag drömt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: