Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Hemma med halmen och ingen har sett oss.

Kategori: Allmänt

Så brukade mina föräldrar säga när vi hade varit borta när vi var mindre. Jag förstod det aldråg då och inte nu heller.
 

Sha pepoil. Idag vi en sissådär halv ett så kom jag och resten hem från kryssningen. Det var varmt i Helsingfors, det var andra gången någonsing som det har varit varmt när jag har varit där och jag har åkt dit minst en gång om året i hela mitt liv och det säger ju något).
Jag (och Elli och Gustav och Nathalie) åt så mycket mat på buffen så vi trodde alvarligt att vi skulle dö. Vi låg i hytten ocg gäste tills alla fick en superdupermega helt jävla sjuk skrattattak vilket gorde att man trodde att man skulle dö igen.
 
Det var en trevlig kryssning med trevligt folk, det var länge sedan jag var på en kryssning utan att frysa arslet av mig  när man gick ut. Det var trevligt.
 
I det här ljuset ser mina läppar oranga ut.
 

Vie sies snjart kjampizaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: