Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

went shopping and became a shadowhunter

Kategori: Allmänt

Hellaouj! (Ett försök till att skriva hello på min brittiska)
 

Idag köpte jag en bikini. Den är blå och när jag provade den ville jag börja gråta. Förbannade kropskomplex.
Sedan så köpte jag ett par hörlurar som är magiska, ett blått mobilskar som är bubbligt och som jag känner på konstant, skyddsplast till min redan sönderrepade mobilskärm så jag förstår inte riktigt meningen själv med det. Jag k'mms lite över hur mycket pengar jag gjorde av med.
 
Sedan så gjorde jag ett test som skulle visa om man var (det här är från The Mortal Instruments och deras verisioner av dessa varelser) en Vampyr, Shadowhunter, Warlock eller varulv. Behöver jag ens berätta hur lycklig jag blev när jag blev en Shadowhunter? Nä, trodde väll det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: