Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Divergent

Kategori: Allmänt

DEN MÅ HA DET TRÅKIGASTE OMSLAGET SOM FINNS MEN LÄS BOKFAN.
 
 
Jag hade hört galet mycket om bokfan, om hur bra den skulle vara och så. Jag hade ingen aning om vad den handlade om, jag visste bara att den skulle vara bra. Så för ca tre månader sedan så köpte jag den. Men på grund av det här fruktansvärt tråkiga omslaget så har den bara stått i hyllan. Tills i onsdags. Men det var först i torsdags som den börjadebli svinigt bra. Och idag så har jag inte gjort annat än läst. Eller jo, jag har städat råttbur och sanerat golv under råttbur och städat dusch. Men annars så har jag bara läst.
 
Boken handlar alltså om en alternativ framtid ("Åh som The Hungergames?" NEJ FÖR I HELVETE DET ÄR SAMMA GENRE PÅ DEM DET ÄR INTE SAMMA BOK FÖR I HELVETE).
Jag tycker att denna än så länge är bättre en The Hungergames.
GIllar man råa, brutala och blodiga face-to-face- slagsmål(som jag gör tihi), så är denna boken värd guld. Just sayin.
 
Den blir film nästa år också. Nästa år kommer att bli ett fantastiskt book-to-movie år säger jag bara.
 
Vos amici videre! (om ni inte har märkt det redan så är min nya greja att skriva hejdå-hällsningen på andra konstiga språk. Idag blev det 'Vi ses vänner!' på latin)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: