Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

YouTube-tips

Kategori: Allmänt

This chic scares the shit outa me.
 

Det här är Promise Phan. Hon är en asiat-amerikan och lägger utt makeup-tutorials på YouTube.
Typ världens finaste människa.
 

Det som ät specielt med henne är att hon inte bara gör olika sminkningar till olika tillfällen, hon gör bokstavligt talat om sig till andra pesoner. Både kändisar och teckande och påhittade personer.
 
Angelina Jolie.
Marilyn Monroe.
Michael jackson (!!!!)
Rapunzel
Niki Minaj
Megan Fox
En real life animie
Princess Zelda
Mystic
Och här någon Cyborg-liknande sak. En personligfavorit för min del.
Bella/Edward
 
Som ni ser så är denna kvinna helt fantastisk. Jag beundras varje gång hoon gör en ny tutorial.
Det här är ju baranågra av alla olika som hon har gjort och klicka på bilderna för att komma till dem. Annars så kan ni kolla in hennes TY-kanal för ännu fler lookar: http://www.youtube.com/user/dope2111/videos?view=0
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: