Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

The Amazing Spiderman

Kategori: FIlmer

Fast så amazing var han ju då inte.
 

Jag såg nyss the amazing spiderman, som ni kankse förstod.
Jag har då några synpunkter, eftersom jag är ganska så skitmycket emot att göra nya verisioner av filmer som redan finns.
 
1) Vad i helvette med att nätet inte ingick i det där spindelpaketet? nä, han måste sätta på dem. och då tänker jag också att han måste få jäääävligt on i hanlederna eftersom han slänger sig ned från skyskrapor med hjälp utav dem. Näe. det tycker jag inte om.
 
2) Till själva spindel-bett grejen. Det var i ett form av laboratorium, de forskade uppenbarligen om spindlaran. Hur sjutton kunde det vara så lätt för dem att rymma? det rasade ut säker 50 spindlar över honom som var muterade på något vis. Det var konstigt tycker jag.
 
3) Vad hände med det faktumet att Peter Parker ska vara töntig/nördig? Det ända som var nördigt med den här killen var liksom hans intresse. Och det var inte nördigt det var ju bara coolt. Jag lovar, vilken skola han än skulle gå på, han skulle inte bli behandlad sådär ^^
 
Det här är hur det är att se nördig/töntig ut.
Och det är det som liksom kännertecknar spider-man!
 

Men vad hände här liksom??
Om någon kallar det där att se nördig ut så måste man åt minstone ha en skruv lös.
 

Annars så tyckte jag att filmen var jättebra!
 
Fast som ni kankse förstår så är jag för kör i orginal-filmerna för att någonting ska kunna överträffa dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: