Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Sway Sherman

Kategori: Böcker

Omg she's real.
 

Låt mig pressentera er för Sway Sherman. Den person som nog inte kan bli mer lik Zoey Redbird i huvudtaget. Googlar man på hennes namn så kommer det bara upp bilder på henne med ditmålade tatueringar.
Hon har även en like-sida å¨facebook som heter "Sway Sherman for Zoey Redbird".
Henes kompis hade även visat en bild för P.C. Cast (Författaren till House of night) på någon Boksignering och hon hade sagt att hon såg ut som "The Zoey".
 
Hon är alltså helt perfekt dåra. Bara två problem.
1) Hon är inte skådespelare.
2) Hon är ifrån BUlgarien. Vilket gör att hon bryter på engelska.
 
PHOTOBOMB
 
JAG VILL HA HENNES SEER-STONE HALSBAND.
 
Wow. 
 
Ah, men då går jag och tar självmord då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: