Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Staaaar Waaaaars

Kategori: Allmänt

daaaaa dadada dadadadadadadadad da da da daaaa daaaa da da da daaaa daaaa da da da daaaaa da dadadada
 
Jag det var ett försök till att skriva intromusiken. Jag sade att det det var ett försök.
 

Jag har kommit in i världen Star Wars noja. Kommer in i sådan ibland. Ett tag var det Dragon Ball. För ca femte gången. 
I alla fall så kom jag på att jag ska titta igenom filmerna.
Näe jag hade tittat på den första (Episod 1, alltså inte episod 4) så kom jag på att sist jag såg den filmen så kunde jag varken engelska eller läsa.
För jag har uppenbarligen inte fattat ett skit tidigare.
Jag kom ihåg hur saker och ting lät men hade ingen aning om vad det betydde.
 
En fras jag kommer ihår bäst är När Jar Jar BInks säger 'how roud' vilket han säger väldigt ofta och väldigt roligt.
 
Klicka på bilden för att höra hur han säger det!
Det kan inte finnas någon som inte älskar Jar Jar Binks!
 
C3PO är ju även en väldigt rolig typ. Allt han säger är ju skitkul. Jag skulle vilja ha han hemma hos mig så att han kan städa mitt rum och göra mitt skolarbete. Eller då vill jag ha en R2D2 också för, de är så roliga när de diskuterar.
 
Om ni inte vet vilken som är vilken av dem så blir jag ledsen.
 
Jag har även kommit fram till att Anakin måste ha ADHD. Allt tyder på det. Han har i princip alla symptomer för det. Så hade någon givit honom några piller så kankse han inte hade blivit fullt så ond som han är/var. 
Även fast han uppenbarligen var/är jävligt ond.
 
Jag tror att han är/var lite som Neferet, jag menar han gick ju egenom en heeeeel del. Han mamma dog ju för tusan!
Jag hade bergis blivit on om någon dödade min mamma det lovar jag. Och Neferets mamma dog ju också, så ja, fast nä.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: