Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Queen

Kategori: Musik

Lätt en utav de bästa upplevelserna inte bara från förra året utan från hela mitt liv.
 

Queen konserten i London i sommras var helt magiks. Jag var lite småskepptiskt till det i början, på grund av att det skullevaraen annan sångare.
Men det var helt fucking amazing.
Så fort Brian May intog scenen så reste sig gårhuden på hela kroppen. Och när solot i Who wants to live forever började så sprutade tårarna. Just vände jag mig om till mamma som stod bakom mig och hon stod redan och torkade tåraran för fult.
Hon gav mig en näsduk.
 
Det roligaste numret var nog Show must go on. Då satte sig Brian själv så scenen med en gitarr. När han började spela ocg folk förstod vad det var så skrek alla som galningar. Inklusive mig själv.
Och när han sedan började sjunga så hörde man honom inte ens på grund av att hela publiken vrålade med i refrängen. Inklusive mig. 
Händerna i luften och med sprutande tårara stod jag och skrer EEMPTY SPAACEEEAA WHAT AARE WEEE LIIIIVING FOOOR, ABOUNDED PLAAACEEEEEES, I GUESS WEEE KNOOOOOOOTHE SCOORE. osv osv.
 
 
Här är ett klipp från show must go on. Mer allsång en konsert nästan. helt underbart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: