Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Öroninflamation

Kategori: Allmänt

Ouch.
 
Jag har förmodligen fått öroninflamation igen. Suck.
Vaknade i morse av att mitt vänstra öra var igentäppt., LIte som om man har lock.
Men eftersom jag har haft öroninflamation tre gånger tidigare så viste jag ganska snabt att det inte var lock.
När jag sedan gässpade så kändes det som om någon körde in en taggig spik i örat på mig. Fan också.
Slår vad om att det hände när vi hade simning i skolan i tisdags. Kände i örat som jag brukar när jag har badat mycket och vanliigtvis så brukar jag gå upp ur vattnet och vänta till det går över. Gjorde jag det denna gång? Nej. Of corse not. Dumbass.
 
Blir det inte bättre i morgon så får jag väll åka till docktorn och få örondroppar och i värsta fall penecelin.
Örondropparna skulle jag bara bli glad av om jag får, för när man har öroninflamation så är den bäsat kännslan i världen att få örondroppar. Promise.
 
Jaja. Får inte gå till skolan i morgon för mamma. Men på tisdag går jag vilket fall. 
 
Hoppas att ni mår bättre än jag.
 
Salut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: