Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Konstig dröm

Kategori: Allmänt

Jag är sjuk, då blir det såhär okej.
 

Det var en helt vanlig dag i skolan. Jag and the rest of the crew hade precis ställt oss i matkön
När plötsligt våran lilla mattant kommer springandes.
 
Mattant: Köm flickr, köm flickr.
 
Vi alla tittade lite konstagt på varndra men började sedan gå med henne mot köket.
 
Mattant: Nei, nei. barani tvö.
 
Hon pekade å mig och Alexandra. Vi rykte på axlarna och gick med hene.
När vi v'l var inne i köket så tog hon fram två kebabtallrik lådor ur kylen.
 
Mattant: Här ni kan äta. Den är färsk, den jättegod.
 
Alexandra: Men, vi kan inte få värma den, den är ju kall?
 
Mattant: Nei, nei. bara äta.
 
VI tog våra kebablådor och gick ut joinade de andra som fick fisk. 
 
Helt okej dröm fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: