Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

HYPOCRISYYyyYyYyyYYY

Kategori: Allmänt

Åherregud.
 

Bästa dagen på hela året hittils. herregud. 
VI gör såhär.
 
14:45 alla hoppade in i Nathaies bil på centralen. Det var trångt och mina ben blev mos, men jag sov i alla fall. precis som alla andra.
 
ca 16:15 alla gick in på ett hamburjeställe efter att i princip ha frusit ihjäl på vägen dit. Vi åt överdrivet stora hamburjare, beklagade oss över musiken som spelades och jag och Nathalie beklagade oss över Gustavs ansiktsuttryck.
 
18:30 Vi gick tyill fryshuset. Vi hamnade på fel sida av kön in, men det var så kallt så jag och Nathalie vägrade att gå runt. Så vi gjorde en matsalskön-ala-kunskap och trängde oss in från sidan.
 
ca 20:00 börjar förbanden spela. De var bra båda två men man ville bara att de skulle vara klara.
 
21:30 Oj, oj, oj. Mikael Heldlund och Thomas Elofsson kommer ut  på scenen. Det var inte nådigt. Och sedan när även Peter Tätgren komer ut, seriöst att få höra hans höga vocals klarade jag inte av. Jag fälde en tår.
 
Peter och Thomas. Ja Peter är lika kort som han ser ut.
 

Jag hade turen att hamna precis i kanten av en moshen vilket jag inte märkte förns jag flyger in i alla som stär till vänster om mig. men eftersom man har gått på kunskapskolan i fyra år så är det inet problem med att knuffa tillbaka. Skildnade var bara att det till 90% var men som bvar längre än mig. Men det gick bra ändå.
Det skulle också pront så en kille snätt framför mig som pront skulle windmilla heeeela tiden, vilket iblnad gav mig en gratis fläkt, men som till mästa dels slog mig i ansiktet och ögonen. Men det gick bra ändå.
 
23:00 så var det sorgligt nog slut. När vi kom ut så var jag töstig som fan, hade ont i ryggen , ont i halsen och ont i högerarmen. Det samma gälde för Nathalie. Bara det att någon hade spillt öl i hennes hår också.
 
23:30 Så satt vi i bilen. Till en början var alla såpass trötta att ingen sov. vi bara skrattade. åt allt. Eller, detvar i ocg för sig bara jag och Nathalie som skrattade, främst åt Gustav när han snackade om hurvida han skulle äta en risen ellerinte. Men sedan sov alla som stockar hela vägen hem.
 
00:15 så kom jag hem. Jag drog av mig byxorna men lade mig sedan i sängen och somna som en stock
 
15:00 vaknade jag och hade sovit som en stock hela natten.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: