Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Godnatt.

Kategori: Allmänt

Hallå!
 

Idag var det studiedag.
Det var najs.
Idag har jag druckigt tre koppar kaffe.
Eller, två koppar och en stor mugg på Esspresso house.
Och så har jag haft sånglkektion.
Min sångpedagog sade att jag sjunger fint.
Då blev jag glad.
Sedan så har jag diskuterat låtar med massa bandfolk.
Det var också najs.
Måste komma på en till låt som jag ska sjunga.
Sedan åkte jag buss hem utan hörlurar.
Det var inte så najs.
Så jag ringde till Elli så hon fick prata med mig hela vägen hem.
Sedan så åt jag ryggbiff.
Det var väldigt najs.
Sedan så åt jag tårta.
För brodern min fylde 18 bast idag.
Och nu sitter jag här och skriver ett mycket lustigt innlägg.
 
Här är bild jag tog på mig själv igår. Jag kom på att jag kunde göra ett mycket lustigt duckface.
 
Fast det ser mer ut som om jag har sprängt in två liter silikon i läpparna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: