Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Fucking Hannah Montana.

Kategori: Allmänt

Jag skämms lite.
 

Som jag skrev tidigare. så finns det saker som man bara tilllåter sig att göra när man är sjuk. Som jag skrev igår så kollade jag på Disney Chanel. Vilket man inte gör varje dag längre. Men jag blev trött på dubbningen efter ca en kvart då jag gick upp till mitt rum.
Då tog den nostalgiska delen av min hjärna över.
 
Nostalgisk hjärna Nutida hjärna
 
Nä men hörru! Kommer du ihåg Hanna Montana?? Jaaaa det gör du! det är ju mycket bättre när det inte är dubbat visst är det det?

Ja jag kommer ihåg det. Det är inte bättre bara för att det inte är dubbat. Det är för småbarn och är inte ens roligt längre.
 

Fast du vet, det skadar ju inte att kolla på om det faktiskt finns på btvguide (det gör det, det gör det!)
 

Nej, det skadar inte men (Jag sätter mig vid datorn), Vad gör du?! Nej!! (Skriver in det i sökrutan)
 
Ja, ja, ja!!!! VI ska se på Hannah Montana! Vi ska se på Hannah Montana!
 
Men okej! Vi kommer ju inte dö utav det.
 

Vi tar den sissta sesongen för den har vi inte sett någonting utav! Det gör vi! Wihoo!!
 
Aa okej, jag kommer ångra detta senare.
 

Jag kollar igenom hela sesången medans det pågår ett inre krig med mig själ och min själv inombords.
Och vad sjutton tror ni händer med mig i slutet av sesongen? Jag sitter och bölar.
 
Åh Fyfan vad fint detta är !! (snyft, gråt kladd) Jag kommer alltid minnas det här! Åherregud!
 

Vad gör jag med mitt liv? (Snyft,gråt, kladd) Det är inte bra. Jag kom över detta för flera år sedan, jag skämms och..... Men vem fan försöker jag lura!!!!! helvette vad fiiint jag döööör!!
 

Fast nu såhär i efterhand så både sämms jag över att jag har haft en diskution med mig själv inuti mitt huvud. Och att jag faktiskt tittade på det. Det är hennes fel. Hannah Montana är ond.
 
 Hannah Montana är ond.
 
Vad andra ser.
 
Vad jag ser. Fuck it, she's still pretty.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: