Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Things that makes you you pleased

Kategori: Listor

List time!
 
1) Turspennor som är helt nya. Alltså kännslan när man tar - särskilt en svart eller röd penna - och bara drar sträck på ett papper. Den kännslan är helt obeskrivlig.
 
2) Face scrub. När man har stått och gnuggat ansiktet i typ sand så det ästan svider, och sedan sjölja av det. Det känns ungefär som om man har hyvlat av ett lager skin, men den skänslan är fan underbar.
 
3) När man hittar en ny låt ett ett band man lyssnat påoch till en början tänker att låten var rätt okej. Tills man lyssnat på de 546347464 gånger och kommer på att den är svinigt sjukt jävla bra. Sånt älskar jag.
 
4) När man skrattar så mycket så att man seriöst varken kan andas eller eller får fram något ljud och det värker i hela magen. Men man forstätter ändå.
 
5) Att gå och lägga sig när man är riktigt jävla trött. Så trött att man inte borstar tänderna, tvättar bort smink, utan bara slänger av sig kläderna fort som tusan och somnar på studs man lägger sig.
 
Det här var bara lite saker som jag spontant kom på är hur underbara som hälst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: