Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Alone in the dark

Kategori: Allmänt

I can't see anything except from my computer screen
 

Well I decided to do this post in english, you know just for... Men hellvette vem försöker jag lura.
 
Halloj. Jag är ensam. I mitt rum. Själv. och det ör mörkt. Och jag är själv.
 
Såhär mörkt är det. Jag lovar jag tog bilden för tre sekunder sedan.
 
Den här tog jag för ca fyra sekunder sedan och nu med datorskämern som lampa.
Jag hoppas att ni förstår min situation.
 

Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig. 
"MEN HERRGUD ANNA KLOCKAN BARA HALV ELVA OCH DET ÄR LÖRDAG ÄR DU GALEN? DU ÄR DET VA?"
Jag vill bara tt säga tta det är okej att gå och lägga sig tidigt fast det är helg. 
Medan jag funderar så ska jag lyssna på Fullmoon Av Heavenly.
 
När min käre bror hittade den här kåten och bandet och spelade upp den i stugan i Sälen så såg mamma och pappa jätteshockade ut.
"MÄÄÄÄN, LYSSNAR NI PÅ SÅDANA HÄR LÄTTLYSNADE LÅTAR?? MAN HÖR JU VAD DE SÄGER"
Kära mamma och pappa. Det kallas att ha bred musiksmak. host*dumhuven*host. Nä skoja.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: