Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Melodifestivalen.

Kategori: Musik

Fy fan.
 

Fy fan. Åt helvete med skiten. häng skiten. Fy fan
 
Ungefär. 
 
Jag kommer ihåg när jag var liten och När DITIDIEEEEEEEE DUDIDETEDEEEEEEEE melodin gick igång och jag var helt till mig för att det var nu höjdpunkten på året var. Ja, det var höjdpunkten för mig. Jag längtade tills jag blev sexton så jag skulle kunna få vara med själv (Jag var ganksa korkad som liten må jag säga).
Men nu är allting praktiskt taget skit. Allt.
Okej, jag är en sådan som driver ganska mycket. Och tycker om när andra driver. Men Sean fucking Banan vill jag bara vrida nacken av. Men det är ändå inte bara han. jag vill vrida nacken av alla bidrag. Sådeså.
 
Eller, alltså praktiskt taget allt. Det finns ju vissa undantag där man faktiskt kan lyssna på bidragen utan att få canser i öronen.
 
Min åsikt. Och min åsikt stämmer.
 

Det pinsamma är att jag kommer att fortsätta kolla på skiten varje vecka i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: