Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Kommer kanske missa min skolavslutning.

Kategori: Musik

Med en perfekt diss dessutom!
 

Update: Jag kollade fel på datumet, jag skulle inte missa avslutningen. Mamma låter mig i och för sig inte åka ändå, fast när jag visade henne setlisten så såg hon flera band som hon själv skulle vilja se, så hoppet stiger vänner!
 

Fast just nu så ser det inte ljust ut. Mamma tillåter mig nämligen inte.
Annledningen är att jag ska till Hellfest. I Frankrike. Med min bror. Och hans kompis.
Fast just nu tilllåter inte mamma mig. Fast jag kan i och för sig förstå henne.
1) Det är en av världens största festivaler,
2) befolknngen där bestål till mästadels av fulla och höga män (oftast så är de väldigt trevliga, men).
3)Det är ingen som kollar ålder när de säljer sprit.
Men jag antar att hon är mäst rädd för att jag ska bli våldtagen. 
Hon säger att om min brorsar flickvän skulle åka med också så hade det varit en annan sak. Bara det att hon är hälften så stor som mig (både på brädden och längden, jag lovar) och är väldigt hysterisk av sig. Att hon är två år äldre än mig syns knappt.
 
Men jag kan ändå förstå mamma. Hon är väll bara rädd om mig, I guess. Men ska fortsätta tjata i alla fall.
 
 
Önska mig lycka till tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: