Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Jag ska bli en glasögonorm. + Bloggens första musiktips!

Kategori: Allmänt

Okej, nu överdrev jag.
 

Jag ska få läsglasögon. Ni fattar inte hur lättad jag blev när Optikern sade att jag bara behövde det!
Fast det hade faktiskt inte stört mig specielt mycket om jag hade fått det heller, det är faktiskt ganska snyggt med glasögon. Men det finns även väldigt mycket nackdelar med det! så nu är jag lycklig! Och ännu lyckligare är jag för att min lärare har uppmanat mig att stanna hemma i morgon pga huvudverken så att jag är utvilad till den långa skrivdelen i svenskanationella provet! samma lärare som skickade hem mig igår by the way.
Jag tror jag tycker om henne mer nu.
 
Jaja, enda nackdelen är väll att jag inte ska läsa för mycket i onödan innan jag får läsglasögonen och på grund av att jag lever halva mitt liv i böcker så betyder det att halva jag kommer att försvinna om jag inte läser. Så jag tänker göra det ändå. Annars så kommer väll morgondagen bestå av sömn, PLL(aka Pretty little liars), The mortal instruments (aka boken jag läser just nu) och av att äta. Inget att klaga på för min del.
 
En dålig webcamerabild på mig och mina horn som jag pront ska sminka dit varje dag.
 

Och medans jag är lycklig över inte behöva glasögon så lyssnar jag på denna fantastiska låt!
 
 
Nu lyssnar ni på de här låten vare sig ni vill eller inte! jag får tårar i öonen varje gång jag lyssnar på den och blir skitarg för att sångaren sjunger som en jävla gud. Annars så är det så att Wintersun är ett av mina absoluta favoritband och jag gråter nästan till alla deras låtar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: