Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Flesh to eat just for me, human bone colection.

Kategori: Musik

 Det verkar ju vara jävligt inne att ha bitar av låttexter som rubrik. +Musiktips #2
 

Nej, men har ingenting viktigt att säga (inte frö att jag någonsin har det), så jag vet inte rikyigt varför jag skriver detta. Mest för att den här texdelen jag har som rubrik berör mig och inspirerar mig väldigt mycket. jag kunde helt enkelt inte vänta på att få skriva den tills i morgon.
 
Då kan jag samtidigt pressentera den låten för er!

 
(Jag fattar fortfarande inte hur man sak kunna få länken att hamna i ett litet fönster ni vet. damn it.)
 
Men det jag främst vill komma fram med är att sångaren är i bandet är en Tjej som är född 1992. Vid denna inspelning var hon 18 år gammal. WOW  säger jag bara. Skulle en kille sjunga sådär så skulle det vara inponerande helt klart, men att det är en tjej gör de så mycket bättre på något sätt. Att skifta från Pigsqueel till deathgrowl så snabbt som hon gör är helt ofattbart. Jag fattar inte. Hon har sådan kontroll över sin röst så det är helt sjukt. MIn största förebild.
 
Tittar man på henne samtidigt som man hör henne sjunga så är det ganska otänkbart eftersom hon ser ut som typ en ängel.
 
Jag är inte avundsjuk i huvudtaget.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: