Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Fan också.

Kategori: Allmänt

Nu är det gjort. Det som jag lovade mig själv att aldrig någonsin göra. Skaffa en blogg. Suck.
Jag bestämde mig i slutet av förra året att jag skulle göra någonting inom median det här året, ett tag funderade jag på att vlogga, men den idén sprack när jag kom på att jag inte är ett dugg rolig.
Så det fick bli att blogga. Jag ska försöka med att hålla ut det här året. Går det bra, fortsätter jag förmodligen. Går det dåligt, så kommer bloggen förmodligen att raderas från jordens yta klockan 00:01 år 2014.
 
I den här bloggen så kommer jag att skriva om saker som jag själv tycker är intressant och om det inte är någon som vill läsa om det så så slipper ni. Det som intresserar mig mäst är musik. Både att lyssna på den och att sjunga den (Jag inbillar mig att jag kan sjunga). Böcker är även en stor del av mitt liv, jag läser jämt och ständigt, år 2012 så läste jag 34 böcker varav 12 var helt på engelska. Kinda proud actually. Jag älskar även mat, eller ätbara saker är väll en bättre beskrivning antar jag. Främst glass. Jag älskar glass. och cola. Glöm aldrig colan.
 
Bjussar på en bild som togs på mig för ett par dagar sedan!
 
Jag heter Anna, jag är 16 år, går sista terminen i nian och det här är min blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: