Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

En vecka som bloggare!

Kategori: Allmänt

Fasen!
 

Det här gick ju galant ju! Bättre än vad jag hade tänkt mig!
Även fast helgen har varit ganksa lågt uppdaterad, men så är det ju det att jag sover halva helgen vilket är ett problem när det gäller att uppdatera.
 
Det skulle vara bra om någon uppfan någonting som man satte fast på typ tinningarna och så läste den av vad man tänker, och uppdaterar automatiskt! fast det skulle vara ganska dumt med tanke på att man i princip inte har någon kontroll på tankarna medan man sover.... Och så kanske man tänker några sjukt privata tankar och så vips! så vet hela världen om skiten
 
Nä, det var inte en sådan bra idé.
 
En vacker bild på vad Wilda orsakade i min nacke idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: