Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

En massa dagar.

Kategori: Frågor och skit.

Nu blev det många innlägg tätt inpå varan.
 

Nej men jag såg den här på min kompis blogg och tyckte att det verkade roligt, so here it goes!
 

Dag 1 – Min första kärlek

Dag 2 – Min bästavän 

Dag 3 – Det här åt jag idag 

Dag 4 – Fem sanningar om mig 

Dag 5 – Min dag 

Dag 6 – Någon jag aldrig kommer glömma 

Dag 7 – Ett ögonblick 

Dag 8 – Något jag längtar efter 

Dag 9 – Det här hade jag på mig idag 

Dag 10 – en sak jag gör dagligen 

Dag 11 – I min handväska 

Dag 12 – Den här veckan 

Dag 13 – Vad hade jag på mig idag 

Dag 14 – Mina drömmar 

Dag 15 – Min första kyss 

Dag 16 – Mitt favoritminne 

Dag 17 – Något jag aldrig kommer glömma 

Dag 18 – Detta ångrar jag 

Dag 19 – Den här månaden 

Dag 20 – Något/någon som förändrat mig 

Dag 21 – Det här upprör mig 

Dag 22 – Det här får mig att må bättre 

Dag 23 – Det här får mig att gråta 

Dag 24 – Favorit film 

Dag 25 – Mina rädslor 

Dag 26 – Min favoritplats 

Dag 27 – Det här saknar jag 

Dag 28 – Mina ambitioner 

Dag 29 – Min Kärlek

Tänker börja med dett i morgon, det har blivit så många innlägg idag redan så nu orkar jag inte mer. Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: