Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Diskuterar Med britter.

Kategori: Böcker

En sak som nästan borde läggas till på  en sak jag gör dagligen- Listan.
 

För ett par månader sedan så gillade jag en side som hette House of night nerds på Facebook.
De skrev saker om HoN dagligen och en dag så började jag kometera. Jag var helt säker på att de var Amerikaner, men sedan så visdae det sig att de var britter. 
Nuförtiden så komenterar jag så mycket så att det känns som om vi känner varan. särskilt en av adminens (alla kalar sig för olika namn på karaktärer) som kallar sig för Shaylin. det är hon som är mest aktiv och så.
Men sedan för någon vecka sedan så fick jag veta att hon och de andra adminens är 13/14 år gamla.
Saaaay whhhat.
Inte för att jag har något problem med det, bara det att de är så otroligt mycket mognare än alla andra 13/14 åringar jag har mött!
Svinkul tycker jag.
 
Onödig information jaaaaaaaaaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: