Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 2 - Min Bästavän

Kategori: Frågor och skit.

Hmm, svårt.
 

Jag måste nog ändå säga att min allra bästa vän är Elli. Vi har känt varandra i tio år nu och även fas vi inte har varit bästavänner umder hela tiden så har vi ändå flest minnen och en gemensam bakgund. De senaste åren så har hon alltid funnits där för mig och jag vet inte hur det ska gå på gymnasiet när vi för första gången inte kommer att gå i samma klass.
 
Jag och elli i Falun för några månader sedan!
 
Sedan så har vi Moa och Ronja. Moa träffade jag när jag började på kunskap. Till en början så tyckte vi inte om varandra i huvudtaget. Ha, konstigt. Men efter säkert några månader så sade det klick! Jag, Elii och Moa blev allra bästa vänner och under en period så hade vi samma väska alla tre.
 
 
Här är en bild på löjligt fina Moa från i sommras!
 
Och sedan så har vi Ronja. Hon började i våran klass i sjuan. Till en början så umgicks vi inte med henne i huvudaget. Hon råkade hmna i ett lite udda umgänge, Men allt eftersom så slutade alla som hon var med och hon började sakta men säkert börja umgås med oss.Och det sade klick där med. Det har inte gått en dag utan vi alla fyra har umgåtts varje dag!
 
Här är en bild påsjukt fina Ronja i Falun!
 
 
Hela kompisskaran från i sommras!
 
Och det här var hela Kompisskaran! Vi skulle bara gå i grundskolan i ett år till så, i alla fall jag, hade inga förväntingar på att jag skulle få några fler riktigt nära vänner.
 
Tills de här två hulliganeran kom in i bilden!
 
 
Alexandra och Emma. Emma hår gått på skolan precis lika länge som jag, Elli och Moa. Men vi har inte gått i samma klass tidigare. Alexandra har bara gått på våran skola i ungefär ett och ett halvt år. Och när våran klass krånglade och så, så blev vi förflyttade till deras klass. till en början så var vi som små rädda kaniner allihop, Men efter ett tag så sade det bara klick helt plötsligt! Vi blev ganska tajta i slutet av åttan, men sedan när vi böjrade nian och skulle åka till Falun så blev vi närmare än någonsin!
 
 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dessa underbara människor. Jag vet inte hur det kommer gå på gymnasiet heller när vi inte kommer att var tillsammans. Dock så kommer Emma och Alexandra att välja samma linje och samma skola som mig, så vi får håppas på att alla kommer in på samma.
 
Men slutsatsen är att jag inte har en bästa vän. Jag har fem.
 
 

Kommentarer

  • ellinor säger:

    <3

    Svar: http://24.media.tumblr.com/1c521bb1b0ae1e12005830a56ffb04e0/tumblr_mglsmf8XJ31rln77zo1_500.gif
    Anna

    2013-02-07 | 18:36:12

Kommentera inlägget här: