Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 9 – Det här hade jag på mig idag

Kategori: Allmänt

Gillar inte att skriva sådan här saker men..
 

Jag har en grå och en blå-vit-rosa-svart strumpa på mig som jag inte har en aning om vart de är ifrån.
Ett par svarta jeans från Carlings.
En slaktad T-shirt som nu är ett linne som det står 'BONDE' på som är köpt på någon marknad.
En OnePiece tjocktröja som är köpt från OnePiece i Stockholm
 
Ska jag ta med sminket också? Jag gör det.
Först har jag en makeup-bas från Maybelline. Vars korrekta namn är Dream Smoth Primer Base Alisadora.

Sedan har jag en Mousse foundation från Maybelline. Vars korrekta namn är Dream Matte Mousse (02 Cameo) matte-perfect mousse fondation.
 
Sedan har jag på ett mineral puder från Lumene.
 
Sedan fyller jag i ögonbrynen med en penna från IsaDora. Vasr korrekta namn är Eyebrow pencil /with brush 21 Dark Brown.
 
Sedan så apliserar jag en brunaktig ögonskugga från Pierre René på hela ögonlocket och lite utenför. Sedan så tar jag lite svart ögonsugga från samma märke längst ned på ögonlicket och suddar ut den regält. Sedan så tar jag en vit ögonskugga från samma märke och tar den innerst på ögonlocket.
 
Sedan så tar jag en svart Gel eyeliner från Maybelline och målar på längs med ögonfrans kanten med en vinge på slutet. Eller som jag kallar det, horn.
 
 
Happy Friday Pepål.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: