Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 8 - Något jag längtar efter.

Kategori: Allmänt

Le Sommar.
 

Jag längtar definitivt mest efter sommaren. Jag vill inte ha vinter längre. Jag vill inte se ut som en lila marsmallow längre och vill inte frysa någe mer. Och så hoppas jag att mamma ska tillåta mig att åka till Hellfest. Fast det kommer hon aldrig gör i och för sig. Jag längtar även till när Slayer kommer till grönan. Sket nästan på mig när jag såg att de skulle komma dit. Det kommer att bli så episkt och jag kommer gråta. När Tom Araya gör sitt falsettskrik i början av Angel of death så kommer jag att avlida.
 
Men sedan så längtar jag även till Hypocrisy som jag och ett gäng årda människor ska se i Mars. Wihoo.
 
Men ser längtar jag lite till gymnasiet också. Jag vill inte sluta i min klass men jag vill förfärligt gärna sluta på min skola. Fyfan för kunskap.
 
Den här renen är jätterolig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: