Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 6 - Någon jag aldrig kommer att glömma.

Kategori: Frågor och skit.

Hrm
 

Pretty svårt det här. Alltså, det är i sig en ganska konstig fråga i sig för om det finns någon jag aldrig kommer att glömma så är jag förmodligen ganska nära med den personen och då är det liksom konstigt om jag skriver att jag aldrig kommer glömma den? eller?
That didn't make any sense.
 
Okej, men jag har inte precis något större socialt liv, vilket betyder att jag tråkigt nog inte träffar specielt mycket människor. VIlket gör att jag inte har specielt många att minnas. Hehe.
 
Men jag kommer ju aldrig glömme Freddie Mercury till exempel. Förmodligen inte Michael Jackson heller. Och inte min katt Fina som dog för ca 11 år sedan. Inte heller mina Marsavin som jag hade för mycket länge sedan. Jag kommer nog inte glömma något av mina tidigare husdjur för den delen. Jag hoppas också att jag aldrig kommer att glömma alla underbara (och mindre underbara) vänner som jag har just nu.
 
 
 
Hellu.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: