Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 4 - fem sanningar om mig själv

Kategori: Frågor och skit.

1 - jag är sjukt jävla lättskrämd. Efter att jag såg Paranormal Activity så har det inte gått en natt utan att jag viker in täcket under fötterna. Att tillägga är att det var tre år sedan. Det är omöjligt för mig att gå upp för uppfarten till mitt hus när det är mörkt ute utan att bli panikslagen. Ja, ni ser. 
 
2 - jag är kär i två killar från två olika bokserier. Galet, jag vet. Ännu galnare är det att jag har drömmt om den ena. And it was kiiiiiiiinda hot. Hrm
 
3 - jag har dödat myror med förstoringsglas. 
 
4 - när jag var liten så bröt jag nyckelbenet och handleden. Jag äääälskade uppmärksamheten. 
 
5 - jag tycker det är jättekonstigt att blogga. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: