Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 14 – Mina drömmar

Kategori: Frågor och skit.

Jadu...
 
Jag drömmer om att få bada i tuggumming äta glass och ha på mig converse!
 
Näe men seriöst nu Anna.
 
Jag drömmer faktiskt just nu om att jag ska komma in på mitt förstahandsval på gymnasiumet. Att jag ska har råd att åka och plugga i Oxford.
Att jag kommer att få en bra framtid och att jag kommer att bli ihåkommen. Inte av vänner och familj utan av andra människor. Människor som jag aldrig träffade men som älskade det jag gjorde (vad jag nu kommer att göra).
Någonting sådant ja.
 
Vinna några miljoner på lotte vore inte dumt det heller. 
 
..Och att gifta mig med Jack Harries.
 
Ganska bra illustration av hur det troligen skulle se ut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: