Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Dag 1 - Min första kärlek.

Kategori: Frågor och skit.

Okej jag ångrade mig.
 

Det här med kärlek är i mitt liv lite utav ett fjasko. För det första så har jag aldrig haft en pojkvän i hela mitt liv. Jag tror inte att jag har varit kär i någon heller, 'gillar' i princip aldrig någon. Antar att det har att göra med att hag har så pass dåligt självförtroende att jag inte tror att någon ska gilla mig (Patetiska fega lilla unge). Jag har häller inte ett så socialt liv vilket gör att jag inte träffar specielt många nya människor (Det är ditt eget fel för att du är så jävla lat att du inte orkar dig ut ur huset. Pucko). Men om man måste säga någon så var det väll kankse på dagis, när jag och min kompis Emil bestämde att vi skulle gifta oss när vi blev stora. Det måste ju ha varit lite kärlek inblandat. Eller? Det tror jag.
 
Bara för att jag prata om när jag var liten så kommer här en bild på mig som togs för några år sedan!
 
Jag var 12 år och skulle gå på en Alice Cooper konsert.Tyckte att jag var svincool.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: