Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Converse samling

Kategori: Allmänt

Det var inte meningen. Det bara blev så.
 
1) Det här var de andra conversen jag ägde i mitt liv. de är även det enda (än så länge) paret som jag har köpt i Sverige. Det är AC/DC motiv på den alltså var de lite dyrare än vanligt. 799:-
Jag köpte dem när jag gick i sexan och använder dem fortfarande så det är sjukt mycket hål i dem.
Men jag älskar dem nästean ännu mer beacuse of it.
 
Jag kommer ihåg att jag kände mig sjukt cool i dem när jag precis hade skaffat dem.
 

2) De här skoran är de specielaste av dem alla. För att jag har designat dem själv. På converse hemsida så går det att designa och och skicka efter skorna. Men det gicj inte att frakta till Sverige, men då har jag sådan tur att våran familj känner en massa pepål i USA. Så vi beställde dem till deras address och så hämtade vi dem när vi var där på semester.
De skumma med dessa är att de är för det första dubblade, och egendesignade. och de kostade bara 550:-.
Och då är det väldigt dyrt för att vara converse i USA.
 
Dessa skapades alltså under min überfärgglada period. Ifall det var någon som hade missat det.
 
3) Under samma USA-besök så köpte jag även dessa! Ett par neongröna låga converse som är sjukt snygga!
Dessa gick på runt 200:- vilket är ett normalpris för converse i USA.
 
De ser kankse inte såiilgröna ut på bilden, men i verkligehten så lyser de nästan i mörkret.
 
4) Och under samma USA-resa så köpte jag även dessa! <ett par låga rosa converse. Jag har aldrig fyndat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde när jag köpte de här. De kostade $9 aka ca 63:-
Jag började nästan grina i kassan
 
Okej, jag började inte grina men jag skrek till så att kassörskan garvade åt mig.
 
5) Och sluteligen under samma resa så införskaffade jag mig de här. De är skitskojiga och jag tor att jag beställde dem mest för att de var så skojiga. Menj jag använde dem ganska så mycket under skälva vistelsen i USA. De kostade ca 200:- de med.
 
Orkade inte rota fram dem, men så här ser dem ut!
 

Under den resan så blev det inga mer converse. Men förra året så åkte jag till London. Två gånger. Så då handlades det mer!
 
6) De här var det ganksa intresangt med! jag tittade på ett para ndra skor först, men de i affären hittade inte den andra skon till paret (???). Så jag hittade dem här istället. De var också sjukt snygga så det gjorde inte så mycket. Faktum är att jag inte ens kommer ihåg hur det andra paret såg ut.
Dessa gick på runt 500:-
Jag gillar de här särskilt mycket eftersom de ser ut som andra sneakers än converse.
 
7) Min sjunde och sissta par köpte jag i London samma vända som jag köpte de förra. Dessa är destå enklare men jag hade letat efter sådana här så jag blev glad när jag hittade dem! Dock så hade jag velat ha dem höga.
De gjick på ca 400:-
 
Det roliga med att ha många likadan skor i olika färger är att man kan ha olika färger på varge fot. Tihi.
 

Jag har alltså laggt ned ca 2712:- på Convesre. Ojojoj.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och tugga i mig min banan och kankse börja städa  mitt rum.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: