Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

50 fun facts about me

Kategori: Allmänt

Maaaaaaainstreeeeeeeeeeeam
 

Det här var sjukt vanligt hos de coola vloggarna som är snäppet bättre än alla bloggare.
 
1. Hade jag varit rolig och kunnat redigera videos hade jag velat vlogga istället för att blogga.
2. Förut så ville jag inte gilla Twilight för att det var för mainstream.
3. Det finns inget landgående djur (som jag skänner till) som jag tycker är äckligt i sig.
4. Jag har haft samanlagt 14 husdjur. om man inte räknar med fiksarna.
5. det finns ingen mat förutom svamp, lever och blodpudding som jag inte tycker om.
6. Jag får dåligt samvete om jag köper för mycket godis.
7. Jag kan inte köpa vita kläder. Det sitter sedan mamma förbjöd mig att göra det när jag var liten.
8. När jag var liten så ville jag bli Pokemontränare. När mamma sade att det inte fanns på riktigt så blev jag förkrossad.
9. Jag har inte sagt till någon i min familj att jag haer en blogg.
10. Jag börjar gråta jättelätt.
11. Ett tag så ville jag inte ha iPhone för att det är var mainstream
12. De enda växter som jag kan hålla vid liv är kaktusar.
13. Jag äger förbannat mycket onödigt skit.
14. Jag måste hålla mig som fan för att inte börja sjunga på låtar jag lyssnar på in public.
15. Om jag inte har nagellack på mig så kan jag ju lika gärna gå naken. Så känns det.
16. När jag var liten så var mitt favoritprogram Melodifestivalen
17. Jag skrev även massa låtar som jag tyckte var helt fenomenala.
18. Jag demonstrerade mot mig mig själv och alla runt om kring mig som tyckte att jag var "En gullig liten tjej" när jag var ca 12 år och började lyssan på Ozzy Osbourne.
19. Jag älskar att titta på både foton och irl på folk som ser roliga ut och sedan skratta åt dem. hehe.
20. Jag är sjukt dålig på att plocka undan efter mig.
21. För några år sedan så var jag kär i en manga figur från Dragon Ball som hette Trunks.
Jag var ju inte helt borblåst ändå måste jag säga.
 
22. Den första boken som jag grät till när den var slut var Manga serien Dragon ball.
23. Jag har läst alla de fyrtiotvå Dragon ball böckerna 5 gånger.
24. Jag fick min första mobiltelefon när jag var nio/tio år.
25. När jag var ca 8 år så var Lena Philipsson min idol (ugh)
26. När jag var mindre så var jag helt säker på att jag skulle söka till Idol så fot jag fyllt 16. Jo visst.
27. Jag började sminka mig när jag var tio, sorgligt nog.
28. Jag kommer inte ihåg första gången jag flög.
29. Jag kommer inte ihåg när jag åkte färja första gången.
30. Jag har varit i 13 länder.
31. jag har varit i finland ca 15 gånger
32. Fyra av mina favoritband är finnar.
32. fyra av mina favoritband är svenskar.
33. Mer än helften av de band som jag lyssnar på är europeer.
34. Jag kan i princip äta hur mycket glass som helst utan att få varken ont i magen eller må illa.
35. Ibland så tänker jag på engelska
36. Mitt favoritdjur är katter.
37. Jag älskar kaffe.
38. Jag älskar att bada
39. Jag tycker inte om att vänta på saker och ting
40. Jag tycker att energidryck är överskattat som fan.
41. Jag tycker inte att tuggummin med socker i är gott.
42. Jag älskar ostbågar.
43. jag tycker inte så jättemycket om chips.
44. jag går och lägger mig aldeles för sent på kvällarna.
45. När jag var liten, sisådär nio år, så var det typ 'inne' att alltid gilla någon, så jag hittade på att jag gillade folk hela tiden.
46. När jag gick på dagis så bestämde jag och min kompis Emil att vi skulle gifta oss när vi blev stora.
47. jag trodde att det skulle vara mycket roligare att vara tonåring än vad det egentligen är. för att jag trodde, att när man blev 16, så skulle man se ut ca såhär
 
bullshit.
 

48. När jag var liten så var det ingen som vågade retas med mig för jag var ett huvud längre än alla tills jag började sexan.
49. Jag förstår inte varför jag gör detta.
50. Men nu är jag klar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: