Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

The Mortral Instruments Trailer #2

Kategori: Allmänt

Åhherregud.
Bland det bästa som hänt.

När jag såg att de hade gjort en ny trailer så blev jag först helt uppspelt och slängde mig på datorn. 
När jag sedan såg den så började jag gråta. Det var helt fantastiskt.
 
Tänk er att ni har gått och fatiserat om någonting, Till exempel att ni hittar en perfekt kille som du gifter dig, får barn, skapar familj allt helt perfekt. Sedan så kommer du på att det är en dröm. Men sedan få du reda på att det kommer händ innom en snar framtid och du får se glimtar av den hela tiden.
Så känner jag nu.
Jag vet inte hur jag ska kunna vänta till Augusti tills detta blir verklighet på riktigt.
 
Klick on le picture to see le trailer
Jag har aldrig blivit så påverkad av en trailer någon gång i mitt liv förut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: