Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Slut på Lov

Kategori: Allmänt

Om 10 och en halv timme så börjar skolan.
 

De här lovet blev som de tidigare. Innan lovet börjar tänker man att man ska utnytja tiden till Att plugga i kapp en massa.
Gör man det? Nej. Har seriöst aldrig hänt.
 
Mitt lov såg lite ut så att jag har varit över emotionell och gråtit en massa över skaer som en normal människa inte skulle gråta år. Men hallå, jag kunde faktiskt inte rå för att TMI trailen skulle komma ut på lovet. Och att jag skulle läsa ut VA på lovet. Det är inte mitt fel.
 
Men jag har faktiskt fått lite gjort också. Jag har städat mitt rum. Första gången i år.
Och jag var på skräckfilm på bio för första gången. Det var inte dåligt det inte!
 
I morgon tar friheten slut. Men om bara två och en halv månad så kommer höjdpunkten på året och det blir lördag hela vecka in några veckor.
 
Vi ses om två månader ljuva frihet.
 
Har ingenting med saken att göra med fyfan vad mycket mer respekt jag fick för Obama nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: