Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Nytt hat till siffran 24

Kategori: Allmänt

Det kankse inte är så allvarligt men det är ändå ett hat.
 

Jag körde en bok-mash igen (4347823478 gången) och fick sifrran 24.
 
Det slutade med att jag ska gifta mig med Erik Night (Fin att titta på men helvette med det andra), min bästa vän är Kattnis Everdeen (Det är ju något psykiskt fel på bruden så henne håller jag mig hälst borta ifrån), Jag är lärare på Hogwarts(Det är i och för sig riktigt super awesome), jag kommer köra bil och jag kommer att bo i skultuna.
 
Fyfan vilken lysande framtid.
 
Jag svar kreativ idag och lekte att jag var 12 igen och satte upp håret på detta viset.
 

På den här mashen som jag gjorde nyss så skulle jag kunnat vara gift med Jace, Stark eller Adrian, spelar fan ingen roll vilken. Min bästa vän kunde ha varit Rose, Jag skulle kunna ha varit en beskyddare med henne, vi skulle ha bott i Idris och vi skulle kunna ha förflyttat oss med portaler. Det är vad jag kallar lysande framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: