Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

MASH

Kategori: Allmänt

Amerikansk lek.
 

Tittade nyss på en bok-YouTuber som heter Xristine May. Hon gjorde den här leken, fast med bara karaktärer fån olika böcker. Jag bestämde mig för att göra likadant.
Leken går då ut på att man väljer olika kategorier, t. ex vart man ska bo, och sådant. Så då skrver man nerca 5-7 stycken olika alternativ på varje kategori. Det måste finnas några dåliga allternativ med också. Sedan så tar man en penna och para duttar med denpå ett papper och sedna bara slutar, då räknar man prickarna och de är det numret man ska navända sig av. Man ska då bara börja räkna från början och kryss av på den man hamnar på och sedna fortsätta på den som är efter. Till slut så kommer det att finnas ett alternativ kvar på varje kategori och det är så ens framtid kommer att se ut.
 
Såhär såg mitt färdiga resultata ut på pappret.
 

Men såhär såg min MASH ut innan jag satt igång:
 
MASH
Where do I live?
1. St' Validimirs (Internatet i Vampire Academy)
2. Tulsa House Of Night.
3. Morganville (Ett sketet ställe där man inte kan vara ute på natten på grund av Vampyrjävlarna)
4. District 12 (Tänk om man skulle vilja ha ungar liksom? inte så specielt roligt då inte)
5. The New York Institute (Från The Mortal Instrumnets. Viiiiill bo däääär)
 
Future Husband?
1. Adrian Ivashkov (underbart!)
2. Dimitri Belikov (Underbart!)
3. James Stark (Underbart!)
4. Jace Wayland (Underbart!)
5. Voldemort (Ew. omg I said his name)
6. Erik Night. (..... Noo...... Just no......)
 
Where do I work?
1. As a Shadowhunter. (Vill vara det på riktigt okej"
2. Guardian (Både HoN och VA gills)
3. Alchemist. (från vAmpire Academy och Bloodlines. Inget skojigt jobb)
4. High Prestess. (Tråkigt eller vad typ. Eller?)
5. Minister of Magic (Jag får träffa Harry Potter då hehehe)
6. Live like Adran Ivaskov (Alltså inte jobba, supa, röka och ragga på tjejer, fasat tvärt om för mig då då. Och leva på min familjs förmögenhet)
7. Proffesional Quidditch player. (Coolt eller vad?)
 
Transport:
1. Portal (TMI)
2. Horse back riding
3. Drive a Honda. (Man förstår om man har läst Vampire Academy)
4. Public transport
5. On a Broom stick. (OM jag blir en proffesionell Quidditch spelare så är det bara logiskt.)
 
Best Friend:
1. Isabelle Lightwood (TMI, Bääääääst!)
2. Rose Hathaway (VA, BÄÄÄST)
3. Pansy Parkinson (Hon är med i Harry Potter, en av Malfoys bästa vänner men är bara med i femte och sjätte filmen. Men är med i varenda bok)
4. Zoey Redbird (Kan nog vara lite skoj, lite jobbigt kan det nog bli ändå. Hon krånglar ju så förbannat mycket! Men hon är ju så förbannat snäll också så det skulle nog bli bra)
5. Bella Swan. (HOn skulle bara hänga med Edward så det skulle vara jättetrist)
 
Jag fick 19. Och mitt resultat blev:
 
Where do I live?
1. St' Validimirs
2. Tulsa House Of Night.
3. Morganville (Ett sketet ställe där man inte kan vara ute på natten på grund av Vampyrjävlarna)
4. District 12 (Tänk om man skulle vilja ha ungar liksom? inte så specielt roligt då inte)
5. The New York Institute (Från The Mortal Instrumnets. Viiiiill bo däääär)
 
Future Husband?
1. Adrian Ivashkov (underbart!)
2. Dimitri Belikov (Underbart!)
3. James Stark (Underbart!)
4. Jace Wayland (Underbart!)
5. Voldemort (Ew. omg I said his name)
6. Erik Night. (..... Noo...... Just no......)
 
Where do I work?
1. As a Shadowhunter. (Vill vara det på riktigt okej"
2. Guardian (Både HoN och VA gills)
3. Alchemist. (från vAmpire Academy och Bloodlines. Inget skojigt jobb)
4. High Prestess. (Tråkigt eller vad typ. Eller?)
5. Minister of Magic (Jag får träffa Harry Potter då hehehe)
6. Live like Adran Ivaskov (Alltså inte jobba, supa, röka och ragga på tjejer, fasat tvärt om för mig då då)
7. Proffesional Quidditch player. (Coolt eller vad?)
 
Transport:
1. Portal (TMI)
2. Horse back riding
3. Drive a Honda. (Man förstår om man har läst Vampire Academy)
4. Public transport
5. On a Broom stick. (OM jag blir en proffesionell Quidditch spelare så är det bara logiskt.)
 
Best Friend:
1. Isabelle Lightwood (TMI, Bääääääst!)
2. Rose Hathaway (VA, BÄÄÄST)
3. Pansy Parkinson (Hon är med i Harry Potter, en av Malfoys bästa vänner men är bara med i femte och sjätte filmen. Men är med i varenda bok)
4. Zoey Redbird (Kan nog vara lite skoj, lite jobbigt kan det nog bli ändå. Hon krånglar ju så förbannat mycket! Men hon är ju så förbannat snäll också så det skulle nog bli bra)
5. Bella Swan. (HOn skulle bara hänga med Edward så det skulle vara jättetrist)
 


Jag ska alltså bo i District 12, Vara gift med Jace, vara bästis med Zoey, Köra Honda Och leva som Adrain Ivashkov. Förutom att vi bor i District 12 så låter ju detta galant! Bara att jag kommer att bli alcoholist och nikotinberoende också men det får jag för jag ska ju vara gifte med Jace!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: