Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Måndag

Kategori: Allmänt

jag känner att jag har blivit vääldigt dålig på att uppdatera. Fast det är kanske att ett tecken på att jag har fått mer utav ett liv. Eller så är det ett tecken på att jag har blivit ännu latare än innan.
Vem vet.
 

Jag hade först tänkt skriva något lite busigt första-aprill-skämt, men eftersom jag har världens dålagaste fantasi när det gäller sådant så lade jag idén åt sidan.
Jag tänkte att jag skulle vara lite steriotyp och skriva om vad jag gjorde idag.
 
Vi åkte till Mormor. Och med vi så menar jag min familj +Nathalie.
Det var ganska trevligt. För första gången i mitt liv så var det någon som var på min sida när Gustav och mamma retas med mig. 
Jag börjar tycka om Nathalie på riktigt. Jag hoppas att de gifter sig.
 
Sedan så åkte vi hem. Jag satt ute i solen på trappen och lästa och åt chokladhare. Det var skönt. Det som var mindre behagligt var att det som hände i min bok gjorde mig irriterad. Det som var mer roligt med det var att en karraktär i min bok hette Hans.
 
Sedan så blev det kallat så gick in och läste. 
 
Sedan så har dagen rullat på och jag har suckat över att det snart är skola igen. Suck.
 
I morgon så ska jag försöka städa. 
 
Nu sås ka jag hitta på något skoj tills jag blir trött. Vi får se vad det blir.
 
Sha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: