Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Mamma har en ny utpressningsmetod

Kategori: Allmänt

Damn it.
 

Hela lovet så har mamma tjatat på mig att jag ska städa mitt rum. Men jag gorde det så klart aldrig. Varje kväll kom hon hem och blev irriterad.
Idag så ringde jag henne och kollad eom hon kunde köpa en bok till mig på väg hem. Dert kunde hon.
Men när hon sedan kommer hem och jag ber om att få den så säger hon.
 
"Inte förns du har sädat"
 
Då blev det fart på mig kan jag lova. 
Jag seriöst raceade upp och tog undan all tvätt, allt skräp så att hela golvet faktiskt syntes. Det var det ända hon krävde än så länge.
 
Så jag fick boken. Och nu är jag lyyyyyyckliiiiiiiiig!!
För det är såhär, Bloodlines, är en sub-serie till Vampire Academy, vilket innebär att några av karaktärerna är med i den här boken också. Bland annat, My husband! eller en utav dem, Adrian fucking Ivashkov!
 
 
Ghaaaaa nu får jag och Adrian vara tillsammans igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: