Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Mama

Kategori: FIlmer

Varför gör jag detta mot mig själv?
 

Jag älska skräckfilmer. Det gör jag. Det är väldigt läskigt att se dem hemma. Så hur fan tror ni det är att se dem på bio?!?!
Nu i efterhand så känner jag mig lite såhär.
 
Lite halv freaked out alltså, för er som inte förstod bildens budskap.
 
Rullen var svinbra. Precis sådana filmer som jag gillar. Allt var bra förutom slutet. Slutet var Horribelt. Uruselt.
Som Rasmus sade "Mama var ju inte äns läskig i slutet".
Det var visseligen sant, men det var inte det som förstöde hela filmen.
Och min i princip överkomna fobi för nattfjärilar blev inte direkt stärkt av denna film. När den första av alla ca en decimeter breda svarta feta nattfjärilar kom fram så trodde jag att jag skulle spy ett tag. Men det gick bra.
 
En annan intressant grej var att Nathalie 13.åriga lillasyster kom in på filmen hon med. Det var lite komiskt.
 
 NI ser att hon är kladdig runt munnen? det är för att hon har käkat nattfjärilar. Käkat dem.
Tuggat i sig dem så att det ba knastrar och skit. Och lyckats bli kladdigom munnen.
Det är alltså nattfjäril hon har runt munnen. Mosad nattfjäril.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: