Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Jag håller på att bli galen

Kategori: Allmänt

Jag har tittat på The Mortal Instrumenst Trailern åtta gånger. What. Och jag läser sista boken ur Vampire Academy. My life is hard.
 

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vet seriöst inte hur jag ska kunna vänta till Augusti på att få se TMI fillmen. Och nu har jag läst halva den sista VA boken.
Jag blir tokig. Vill inte läsa, fast vill. Tittar på trailern om och om och om och om igen. Gråter nästan varje gång.
 
Jag vill inte leva. Nästan. Snälla gör mig till Strigoi någon, då lever jag inte. Fast lever ändå. Folk kallar dem monster, jag kallar de praktiskt.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fundera över mitt liv. Senar ikväll så ska jag se en skräckfilm på bio för första gången. Det skulle inte förvåna mig om jag tog livet av mig ikväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: