Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Ingen uppdatering igår för att...

Kategori: Allmänt

... Jag sov.
 

Jag kom hem runt halv sex (omg jag skrev sex jävla äckel) och var svintrött redan då. Jag kämpade för att hålla mig vaken tills klockan var halv åtta. Då lade jga mig på sängen och lyckades somna. Jag sov till klockan halv tio. Jag var fortfarande skittrött när jag vaknade, så jag tänkte bara gå och borsta tänderna och så. Tills jag kommer på att jag måste duscha. Jag duschar skitsnabbt och går sedan och lägger mig och somnar som en stock och sover hela natten.
 
Det är bara en sak som är lite lustig.
 
I vanliga fall så sover jag kankse 4-6 timmar per natt och mår bra. Är pigg och så.
Nu när jag sov samanlaggt 9/5 timmar, så har jag varit jätteträtt hela dagen plus en konstant huvudverk.
 
Vafan är det som är fel?
 
Jag gillar att redigera bilder okej låt mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: