Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Gym

Kategori: Allmänt

Holla.
 
 
Idag så var jag inne på ett gym för första gången i mitt liv. En intreassant upplevelse.
Mamma skulle också pront boka in en gyminstruktös som skulle visa mig runt på alla maskinerna. Oturligt nog hade han exakt samma humor och skadeglädje som mamma. De skrattade alltså åt mig när det gick tunkt och jag gav ifrån mig mina mesiga tjej-pip. De skrattade alltså åt mig i princip hela tiden.
 
Först så tyckte jag att det skulle bli jättepinsamt att ha någon som visar runt en, men det är verkligen någonting som jag rekomenderar!
Det var verkligen jättebra, för man kan verkligen skada sig regält om man gör allt fel. VIlket jag förmodligen hade gjort.
 
NU ska jag ta det lugnt som fan och mys i mina träningskläder för att det är ca det skönaste jag har haft på mig.
 
Fast den här bilden ljög i och för sig. 
Såhär ser jag ut när jag myser.
 
 
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: