Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Forever alone.

Kategori: Allmänt

I just realized something.
 

Min kusin var här ett tag idag. Hon kom in till mig en stund. När jag hade släppt in henne så satte jag mig vid datorn och sade någonting som: "Wieeeii"

Då startade en konversation som fick mig att inse någonting.
 
Kusin:Tycker du om din dator?
 
Jag: Han är min bästa vän! *klappar på skärmen
 
Kusin: Haha okej.
 
Jag: Eller vänta de där är min bästa vänner. *pekar på bokhylla
 
Kusin: Va... är böckerna dina bästa vänner?
 
Jag: Nej, allstå inte böckerna i sig utan de som är i böckerna.
 
Hjärnan: Vänta. 
 
Kusin: Haha, men okej..?

Jag: De är mina pojkvänner allihoppa också.
 
Hjärnan: Vänta.
 
Kusin: *stirrar på mig.
 
Hjärnan: I just realized something.
 
Jag: Ja, jag planerar att gifta mig med fyra utav dem.
 
Kusin: Okej. Jag ska nog gå nu. *Backar ut ur mitt rum och springer ned för trappan.
 
Hjärnan: Hur mycket du än har och kommer förneka det så har du just erkänt att du är så mycket forever alone som en människa kan tänkas bli.
 
Jag: *tittar upp och inser det själv. Jag skulle lika gärna kunna köpa 72 katter nu på en gång.
 
I'm pathetic.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: