Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

En rubrik som jag inte kan komma på.

Kategori: Musik

Hej.
 

Idag var jag hemma. Mäst för att jag absolut inte kunde sova igårkväll, så hade jag gått till skolan så hade jag sovit i en timme. Och så mådde jag dåligt.
 
I morgon så ska jag beställa en massa grejor. Och med massa grejor så menar jag två tishor och en Hoddie. skoj.
 
I morgon så ska jag även på gyminstruktion. Ska bli skitläskigt men mamma tvingar mig. Så jag var iväg och köpte ett bara tajts igår. Jag hade på mig dem hela kvällen sedan för det var det absolut skönaste jag har haft på mig. Någonsin.
 
Jag ska även på en festival i sommar! Och mamma tillät mig!
Jag ska på Getaway i Gävle meg Gustav, Nathalie och deras kompis Martin från Stockholm. Ska bli så awesomepawesome som det kan bli skitkul!
dit kommer: Lamb of god, Testament, BEHEMOTH (!!!!!!GAAAAHHH!!!!!), Hypocrisy och Exodus. Samanlagt så kommer det dit 60 band men de är de här som jag ska se :))))))
 
Sedan i höst så kommer Children Of Bodom till Stockholm!!!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN så kan jag få se dem! KOmmer bli så underbart!!
 
Det var det jag ville säga. Shaaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: