Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

Det har hänt någonting med min bror

Kategori: Allmänt

Min storebror alltså.
 

Me:
*ligger i sängen och läser och har det skänt.
iPhone: riiiiiing riiiiiiing.
Me: Hallå?
Gust i andra änden: Hej uhm, vad gör du?
Me: Jag ligger i sängen och har det gött.
Gust: Ah gött, ju det är så här vi undrara om du vill gå med mig och Nathalie på Mama i morgon?
Hjärnan: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Me:Va? åh ja det vill jag jättehjärna! Tack!
Hjärnan: ..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Gust: men vad bra!
Me: Ja tack så jättemycket!
hjärnan: ..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Gust: haha, det är lugnt, Nathalie hällsar.
Me: Hällsa tillbaka! och tack igen
Gust: okej hejdå!
Me: Hejdå!
hjärnan: ..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?!?!?!?!
 
Min bror bjöd med mig på bio med sin flickvän och sina kompisar. Say what?
Någonting har hänt med honom.
Jag älskar det.
 
Och bara för att det ska vara jämnställt så måste jag berätta någonting om Hans också.
En karaktär i min bok heter också Hans.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: