Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

ALLTSÅ VARFÖR.

Kategori: Allmänt

Jag läste precis ut Vampire Academy. Nu är det slut. FInns inget mer. The End.
Och jag tror ju i princip att jag ska dö.
 

Jag var vaken till fem i natt för att jag läste. Vanligtvis så brukar jag bli trött efter någon timme. Men inte den här gången inte.
Det är fruktansvärt. Jag vill inte läsa någonting annat. Jag vill inte läsa om andra personer. 
Jag har ju något form av problem.
Jag får seriöst kännslor av de här karaktärerna som man bara borde kunna få av personer som faktiskt existerar.
En annan possitiv sak är att den första boken ska bli film nästa år.
 
Alla som läser dett är även välkommna på mitt, Adrian Ivashkov, James Stark,  jace Waylands och Dimitri Belikovs bröllop som borde äga rum inom en snar framtid. Och när vi alla har gift oss så ska jag tvinga Adrian atta kalla mig för Lilla dhampir, Och jag ska tvinga Dimitri att kalla mig Roza Fast jag inte ens heter Rose i vanliga fall och jag ska tvinga Jace att säga Welcomme to the city of bones heeela tiden. Och Stark ska bara var snäll mot mig hela tiden. Jag kommer att ha en underbar framtid.
Adrian, Jace, jag, Stark och Dimitri.
 
 
Det är verkligen något fel på mig.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: