Annazoe

Jag har också inte alls med mig min dator

18-års fest

Kategori: Allmänt

Och nu har jag ätit tårta två gånger den här veckan.
 
NU var det min syssling Jenny som fylde år och jag har bara en sak att säga, mina sysslingar på min farmors sida kan nog vara bland de roligaste människorna som finns. I alla fall när alla är samlade. Mina sysslingar bestå då utav Camilla som är lika gammal som mig (Och är så ruskigt lig Arya i GOT att det är läskigt), Jenny som är 18, Fredrik som är 19 och Andreas som snart är 21. Och så jag och Gustav på det.
 
Det var lite roligt, för precis innan Andras hade fyllt 20 så började han sitta vid "vuxenbordet" på olika tillställningar och sådant, men så fort han blev 20 så var det som om han blev kanke 15 igen. Han är den barsligaste och är en av de absolut roligaste människor jag känner.
 
Jag ville bara dela med mig om hur vida jag har en fantastisk släkt. Nu vet ni det.
 
Sha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: